لوكس ترین هتل های 2009
نوشته شده توسط : مصطفی
تصویر استخر و بخشی از هتل آمانگری در ناحیه پیج در ایالت یوتا در ایالت متحده. هتل آمانگری در فاصله‌ای نزدیك از شهر پیج واقع شده و می‌توان با اقامت در آن اماكن دیدنی زیادی از جمله گراند كانیون، مانومنت ولی، پاركهای برایس، دریاچه پاول و زیبایی‌های طبیعی بخشی از غرب آمریكا را كشف كرد. این هتل در ملكی به وسعت 243 هكتار احداث شده و بالكنهای هر یك از 34 سوئیت آن روی یك چشم‌انداز فوق‌العاده اشراف دارد.



 
تصویر هتل رنسانس ارك دو تریونف در خیابان واگرام در شهر پاریس كه ستاره‌ای در كنار میدان اتوال است. این هتل لوكس در روز پنجم ماه مه سال 2009 افتتاح شد. هتل رنسانس ارك دو تریونف دارای 118 اتاق در هشت طبقه است كه هر یك از سوئیت‌های آن دارای بالكنی با چشم‌انداز میدان اتوال، كلیسای ساكروكو و برج ایفل است.


 
تصویر استخر رویایی هتل پننسولا در شانگهای چین. شانگهای از روز اول مه سال 2010 به دلیل نمایشگاه جهانی اكسپو شانگهای به مركز جهان تبدیل خواهد شد. این هتل لوكس با 235 اتاق و 44 سوئیت در این هنگام پذیرای خیل بازرگانان ثروتمند خواهد بود و به همین دلیل دو رولزرویس فانتوم، یك رولز رویس نادر سال 1934 و سه BMW سری هفت را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد.


 
تصویر داخل یك اتاق هتل بانداری در شهر لندن. هتل بانداری در شرق لندن دارای سه رستوران، 17 اتاق، یك نانوایی و یك بقالی است و معماری آن به سبك دوره ویكتوریا است. هر یك از 17 اتاق این هتل منحصر به فرد از طرح‌های یك طراح بزرگ مانند كوربوزیه، پوتمن یا كنران الگوبرداری كرده و به آن سبك تزیین شده است.


 
منظره یك سالن هتل ماندارین اوریانتال در شهر لاس‌وگاس در ایالت نوادا در ایالات متحده. ماندارین اوریانتال كه به تازگی افتتاح شده دارای 392 اتاق است.


 
تصویری زیبا از هتل فورسیزنز كه مانند یك ویلا در قلب باغی طبیعی است. این هتل زیبا در حاشیه خلیج پوتیت ـ آنس در جزیره ماهه بزرگترین جزیره مجمع‌الجزایر سیشل و پایتخت آن احداث شده است. در باغ 68 هكتاری هتل فورسیزنز كه مملو از درختان استوایی و گل‌های زیبا است 67 ویلا وجود دارند كه هر یك دارای یك استخر خصوصی بوده و مشرف به آب‌های اقیانوس هند هستند. كوچكترین ویلا 186 مترمربع و ویلاهای سلطنتی آن 600 مترمربع مساحت دارد.


 
تصویر گوشه‌ای از هتل رادیسون بلو، كاخی مشرف به اقیانوس اطلس كه در شهر داكار پایتخت سنگال احداث شده است. رادیسون بلو دارای یك معماری تلفیقی فوتوریست و دكوراسیون آفریقایی بوده و در محله سفارتخانه‌های شهر داكار با چشم‌اندازی به روی اقیانوس اطلس واقع شده است. این هتل با 174 اتاق و 6 سوئیت موجب افتخار شهر داكار شده كه از 20 سال پیش تاكنون شاهد چنین هتل لوكسی نبوده است.


 
چشم‌انداز هتل مازاقان در الجدیده در كشور مغرب در حاشیه اقیانوس اطلس. هتل مازاقان دارای 500 اتاق و انواع و اقسام رستوران‌ها و مراكز تفریحی از جمله یك زمین گلف و ساحلی به طول 7 كیلومتر است.


 
چشم‌انداز صحرا از هتل قصرالسراب در آنانتارا در شیخ نشین ابوظبی. این قلعه مدرن 206 اتاق و ویلای خصوصی داشته و در صحرای لیوا در فاصله‌ای نزدیك از شهر ابوظبی ساخته شده است. ویلاهای این هتل دارای استخر خصوصی و پیشخدمت شخصی بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری به روی گستره صحرا دارد.


 
تصویر نمای هتل 26 طبقه دبلیو «W» جدیدترین هتل بندر بارسلونا در اسپانیا. این هتل لوكس دارای 473 اتاق از جمله 67 سوئیت بوده و به طور مستقیم به ساحل بارسلونا دسترسی دارد.

 



:: موضوعات مرتبط: عکس روز , ,
:: بازدید از این مطلب : 633
|
امتیاز مطلب : 83
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
تاریخ انتشار : 5 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: