Sms نیمه شب !!!
نوشته شده توسط : bitaraf
 

مشترک گرامی این اس ام اس برای بیدار کردن شما در نیمه شب فرستاده شده است . لطفا پس از خواندنش لبخند بزنید و سعی کنید دوباره بخوابید !
 
 
 
 
سلام اس ام اس زدم بگم نماز یادت نره 4 ساعت دیگه باید بیدار شی 
 
 
 
 
ببین یکی میخواست از خواب بیدارت کنه من نذاشتم
کار خوبی کردم ؟
 
 
 
 
ویز ویز
ویز ویز ویز
ویز
ویز ویز
ویز ویز ویز
 
اه این مگسه نمی خواست بزاره تو بخوابی ، كشتمش !
حالا با خیال راحت بخواب .
 
 
 
 
اومدم ازت معذرت خواهی کنم . میدونم خیلی تعجب کردی که واسه چی ؟ بعد وقتی میگم نمیفهمی ناراحت میشی . آخه الان مگه ساعت 3 نصفه شب نیست . خب واسه اینکه نصفه شب بیدارت کردم اومدم ازت عذرخواهی کنم . میشه منو ببخشی !
 
 
 
 
یه سوال : اگه نصف شبی اس ام اس سرکاری بدم بیدارت کنم چی کار می کنی ؟
 
 
 
 
ببین عزیز دلم پاشو ... 
اگه پا نشی قهر میکنما ...
خب دلم برات تنگ شده  
جون من پاشو ...
پاشدی ؟ 
افرین عزیزم
حالا که پاشدی ماچم کن بگیر بخواب !!
 
 
 
 
می دونم خوابی عزیزم . ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره ، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی ! 





:: برچسب‌ها: sms ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 110
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: