كلیپ جدید ضد ماهواره مهران مدیری از كجا آمد؟! کلیپ کریسمس+دانلود
نوشته شده توسط : bitaraf

فیلمی از مهران مدیری در حال تقلید یكی از برنامه های ماهواره ای منتشر شده كه به سرعت به یكی از پربازدیدترین لینك ها در فضای مجازی و شبكه های اجتماعی تبدیل شد. كلیپی كه با واكنش های مختلفی روبرو شده.

اما نكته مهم در این میان این است كه این كلیپ هیچ نشانه ای از فیلم های قبلی مدیری را نداشته و سوال همگان این است كه این كلیپ مربوط به كدام یك از آثار مهران مدیری است؟ برای پیگیری این قضایا به سراغ خشایار الوند نویسنده قهوه تلخ رفتیم.

وی در گفت و گو با كافه سینما درباره این كلیپ گفت: البته شخص آقای مدیری قرار هست نسبت به این فیلم واكنش نشان بدهند. این كلیپ مربوط به یك مجموعه آیتم هست كه 4 سال پیش ساخته شد و قرار بود وارد شبكه خانگی بشود این آیتم ها شامل شوخی هایی با تلویزیون، برنامه های ماهواره ای و این طور مسایل هست.

اما بعد از ساخته شدن این ایتم ها آن ها را به آرشیو سپردیم و دیگر پیگیر آنها نشدیم حتی سراغ مجوز گرفتن برای آنها هم نرفتیم كه باعث دلخوری هایی نشود اینكه بعد از این همه مدت چرا و از چه طریقی این ویدیو منتشر شده برای ما هم نا معلوم است.

الوند همچنین به چند سوال حاشیه ای دیگر كافه سینما درباره قهوه تلخ پاسخ گفت وی درباره خبر حضور ستارگان سینما از جمله بهرام رادان، مهتاب كرامتی و امین حیایی در قهوه تلخ گفت: این برنامه را داریم. در مورد خانم كرامتی اطلاعی ندارم اما با بهرام رادان صحبت كردیم و او هم گفته اگر زمانش خالی شد تمایل دارد در چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان حضور داشته باشد و امین حیایی هم به همین ترتیب. در كل از این به بعد در قهوه تلخ بازیگر مهمان خواهیم داشت.

الوند همچنین درباره زمان عرضه قسمت بعدی قهوه تلخ به بازار به كافه سینما گفت: جدیدترین قسمت قهوه تلخ شنبه به بازار می آید.

ژانر: کمدی

 

کیفیت: VCDRip – معمولی

 

فرمت: mkv

 

حجم: ۱۶۰ MB

 

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱

 

کارگردان: مهران مدیری

 

بازیگران: بازیگران مجموعه قهوه تلخ و جمعی دیگر

 

دانلود:

 

novindl.in/persian/Mehran-Modiri-Christmas.wmv




:: موضوعات مرتبط: دانلود , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 95
|
تعداد امتیازدهندگان : 31
|
مجموع امتیاز : 31
تاریخ انتشار : 18 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: